Een doel zonder plan
is een wens.
Net als het bouwen van een huis. Praten over invulling is zinloos zonder goede bouwtekening. En zo werkt het ook bij het neerzetten van een sterk merk. Eerst de fundering, dan het raamwerk, dan pas de visuele stijl. Eerst het plan, dan het plaatje.
Een solide basis.
Richting
Onze creatieven koppelen research, interviews en slim denkwerk aan creativiteit in copy en design. Een verhaal dat klopt, voelt en onderscheidt. We leggen alle keuzes vast. Dit kompas is richtinggevend voor de komende jaren. En de basis voor resultaat.
Business Development
Samen op zoek naar de juiste strategische richting. Kansen vinden, bewijs koppelen. Diep duiken in doelgroep, markt, concurrentie en verdienmodel. Ambitie uitspreken. Op zoek naar focuspunten en bewijs. Dit zijn de heipalen onder de positionering.
Merkpositionering
Wat drijft de organisatie? Waar staan ze voor en waar gaan ze voor? Waarden, normen, cultuur, gedrag. De karaktereigenschappen van het merk. Keuzes maken en voelbaar opschrijven. Een waardevol traject. Soms confronterend, maar altijd richtinggevend.
Visuele identiteit
De visuele jas die naadloos aansluit bij het karakter. We ontwikkelen een passende identiteit die 360 graden rond sturend is voor alle kanalen en mogelijke uitingen. We brengen structuur, bepalen kaders en zorgen dat alles bij elkaar optelt.