Arbeidsmarkt

Van why naar what's in it for me.

Heb je problemen met het vinden van de juiste nieuwe medewerkers? Lukt het niet om jullie werkgeversverhaal op een kloppende, creatieve manier te vertellen? Dan is het tijd voor het ontwikkelen van een sterk arbeidsmarktmerk. 

Wij bieden een energiek traject bestaande uit sessies, interviews en gesprekken. Met alle doelgroepen die ons input kunnen leveren over o.a. cultuur, werkomgeving en ontwikkelmogelijkheden. Intern en extern. We zoeken naar de redenen waarom iemand bij jullie zou moeten willen werken en laten dit naadloos aansluiten op jullie merkverhaal. 

Op basis van het ontwikkelde EVP bedenken we een creatieve manier om de arbeidsmarkt in te gaan. De fundering onder de contentproductie en arbeidsmarktactivatie. We gaan voor een optelsom, niet voor losse flodders. 

Wat levert het op?

Stevige inzichten over hoe doelgroepen naar jullie organisatie kijken. Verhelderend en vaak ook verrassend. Maar sowieso richtinggevend.

Een kloppend werkgeversverhaal. Een mooie optelsom van de redenen waarom mensen bij jullie organisatie werken. En niet bij een ander.

Een scherpe EVP. De conclusie van het werkgeversverhaal. Een scherpe zin, of mooie woordcombinatie. En de basis voor communicatie en content.

Een herkenbare creatieve stijl. De saus waar we alle arbeidsmarktcommunicatie en activatie in gaan dopen. Zodat het klopt en raakt. Intern en extern.

Trotse medewerkers, een mooie bijvangst. Als je ergens aan hebt bijgedragen, dan ga je het ook vol trots uitdragen.

Een dergelijk traject kost tijd en geld, maar levert naast een eindproduct ook iets anders heel belangrijks op: energie!

Lars Kuyl Deels aangenomen voor zijn muzieksmaak. Marketingstrateeg
first employee image

Kennismaken?

Wat je uitdaging ook is, wij staan klaar om je te helpen. Vul het formulier in en wij nemen contact op. Zelf bellen kan natuurlijk ook:

Onze andere
trajecten

Bekijk al ons werk