Zo eigen.

Houweling Interieur

Campagne Content Merk en identiteit Website
Uitdaging

Houweling Interieur, met winkels in Amsterdam, Rotterdam en Leiderdorp, voerde sinds 1977 een assortiment van klassieke meubelen. Maar tijden veranderen. Doelgroepen veranderen. Zoons Michel en Sander namen de zaak over en het assortiment veranderde in de loop der jaren mee met de vraag. Mensen verlangen steeds meer naar een eigen stijl. De nieuwe boodschap: bij Houweling slaag je altijd, wat jouw stijl of smaak ook is.

Resultaat

Een opgestrakte huisstijl en nieuw merkverhaal rondom 'zo eigen.'. De stijlen eigenwijs, eigenzinnig, eigentijds en eigenaardig hebben een eigen meubelcollectie en ‘spokesperson’ die vertelt wat zijn of haar stijl is en hoe die geslaagd is bij Houweling. Alles komt samen in een online campagne die activeert naar de vernieuwde website vol meubelcollecties en inspiratie. Resultaat: een herpositionering die staat als een huis.

Marije van Poorten Heeft de hardste lach van het kantoor (en de Randstad). Projectmanager
first employee image

Bekijk ook onderstaande cases

Bekijk al ons werk