Wolfslag

Gelukkig aan het werk.



Services

Herpositionering

Identiteit

Campagne

Website

Communicatie

Hoe zorg je ervoor dat een bedrijf in kantoorartikelen dat al sinds 1930 bestaat, transformeert tot een leverancier van gelukkige medewerkers. Gewoon, door te vertellen waarom ze doen wat ze doen. Tot ziens prijsvechten. Welkom toegevoegde waarde leveren.

Hoe zorg je ervoor dat een bedrijf in kantoorartikelen dat al sinds 1930 bestaat, transformeert tot een leverancier van gelukkige medewerkers. Gewoon, door te vertellen waarom ze doen wat ze doen. Tot ziens prijsvechten. Welkom toegevoegde waarde leveren.




Services

Herpositionering

Identiteit

Campagne

Website

Communicatie

Gelukkig aan het werk

“Werk is belangrijk. Voor iedereen. Een fijne werkplek ook. Een goed bureau. Een passende stoel. Wij begrijpen dat. Maar één ding is nog belangrijker: dat je op je plek bent. Dat je op een plek zit, waar je graag bent. Een plek waar je jezelf kunt zijn – en op jezelf kunt zijn. Die je inspireert en energie geeft. Dat gunnen wij iedereen. Daarom zetten wij ons al 90 jaar dagelijks vol passie in voor de werkplek die voor mensen het beste is. Zodat zij op hun best zijn. Daar worden ook wij gelukkig van.”

Frisse look and feel

Een website die ‘het nieuwe Wolfslag’ laat zien. Fris, to the point en ‘well designed’. Met kantoor inspiratie, links naar de webshop en een helder merkverhaal.

Het Wolfslag effect

Als introductiecampagne bedachten we een fles gelukkige lucht voor nieuwe en bestaande klanten. Wolfslag is uiteraard niet verantwoordelijk voor té gelukkige medewerkers.