Ouderenfonds

Oranje ging tóch naar het WK.



Services

Strategie

Creatie

Regie

PR

De OldStars WK campagne haakte in op het feit dat het grote Oranje niet naar het WK in Rusland ging. Onze campagne had binnen één maand vier belangrijke PR & activatie momenten; 1. kick-off  ‘we gaan toch naar het WK’ via de ex-internationals. 2. Activatie met een oproep van de ex-internationals aan 65+ers om zich aan te melden voor de selectiedag in het Olympisch Stadion. 3. De selectiedag op 30 april 2018 in het Olympisch stadion. 4. De aanwezigheid bij het WK in Bristol.
De OldStars WK campagne haakte in op het feit dat het grote Oranje niet naar het WK in Rusland ging. Onze campagne had binnen één maand vier belangrijke PR & activatie momenten; 1. kick-off  ‘we gaan toch naar het WK’ via de ex-internationals. 2. Activatie met een oproep van de ex-internationals aan 65+ers om zich aan te melden voor de selectiedag in het Olympisch Stadion. 3. De selectiedag op 30 april 2018 in het Olympisch stadion. 4. De aanwezigheid bij het WK in Bristol.



Services

Strategie

Creatie

Regie

PR

WK te Bristol

Op 10 mei vertrok de Oranje selectie naar Bristol. Gedurende het toernooi was er weer volop nationale en internationale belangstelling. En een mooie 3e plek werd bereikt.

Resultaten

De campagne heeft alle verwachtingen overtroffen. De gesponsorde WK campagne was het perfecte podium voor de maatschappelijke en sociale OldStars walking football boodschap.

Een slim budget
is goud waard.

De OldStars WK campagne heeft bij de Nationale SponsorRingen 2018 goud gewonnen in de categorie Smart Budget.