MicroFix

Blij gemaakt.



Services

Herpositionering

Identiteit

Campagne

Website

Social

Vanwege de opening van een nieuwe winkel in Amsterdam zocht MicroFix een pakkende campagne. Het resultaat van het strategische voortraject was een totale rebranding, een nieuwe slimme website, een winkelinrichting en een openingscampagne waar je blij van wordt.

Vanwege de opening van een nieuwe winkel in Amsterdam zocht MicroFix een pakkende campagne. Het resultaat van het strategische voortraject was een totale rebranding, een nieuwe slimme website, een winkelinrichting en een openingscampagne waar je blij van wordt.




Services

Herpositionering

Identiteit

Campagne

Website

Social

Amsterdam.
Blij gemaakt.

De openingscampagne bestond uit een crossover tussen OOH, straatpromotie, sampling en slimme social targeting. Alles om Amsterdam te laten weten dat MicroFix open is.

Een waardevolle combinatie

Een website waar klant en merk elkaar vinden. Gebruiksvriendelijk, dynamisch en voorzien van tools voor het maken van een afspraak. Maximaal meetbaar en met maandelijkse rapportages wordt deze klant voorzien van de laatste informatie en bewegingen online. 

Activatie richting verschillende doelgroepen

Praat niet over de tijdelijke pijn, maar laat het resultaat zien van het fixen van jouw device. Iedere doelgroep via Facebook en LinkedIn een beetje blijheid in zijn tijdlijn. Met als resultaat een hoop doorkliks naar de nieuwe website.

Wij houden van maken

Dat stralen we uit en laten we graag zien.
Ook in de winkel, online en via alle sociale kanalen.