Merkidentiteit

Positioneren mag een beetje pijn doen.

Sluit de huidige positionering niet meer aan? Zijn de doelgroepen veranderd of heeft de organisatie een grote ontwikkeling doorgemaakt? Dan is het tijd voor een hernieuwde positionering. 

Wij bieden een energiek traject bestaande uit sessies, interviews en gesprekken. Met alle doelgroepen die ons input kunnen leveren over jullie business, karakter en de visuele jas die daarbij hoort. Intern en extern. 

En dat kan confronterend zijn, wellicht zelfs een beetje pijn doen. Want het is een spiegel. En dat mag, we halen er exact uit wat we nodig hebben. Geven emotie een plek. En ontwikkelen een onderscheidend merkverhaal en passende visuele identiteit. 

Wat levert het op?

Stevige inzichten over hoe doelgroepen naar jullie organisatie kijken. Verhelderend en vaak ook verrassend. Maar sowieso richtinggevend.

Een sterkere positie ten opzichte van concurrenten. Vanuit een geclaimd domein de positie verder versterken. Klaar om de markt te bewerken.

Een onderscheidend merkverhaal. Voelbaar en functioneel. Mooie woorden en rake zinnen. Maar vooral een realistisch verhaal met een flinke dot ambitie erin.

Een nieuwe passende visuele identiteit. De jas die past bij jouw karakter. Een visuele vertaling van jouw aangescherpte merk. Met duidelijke kaders voor communicatie en content.

Trotse medewerkers, een mooie bijvangst. Als je ergens aan hebt bijgedragen, dan ga je het ook vol trots uitdragen.

Een dergelijk traject kost tijd en geld, maar levert naast een eindproduct ook iets anders heel belangrijks op: energie!

Roald Laport Spreekt in CAPS LOCK. Creative lead / founder
first employee image

Kennismaken?

Wat je uitdaging ook is, wij staan klaar om je te helpen. Vul het formulier in en wij nemen contact op.

Onze andere
trajecten

Bekijk alle cases