vlietkinderen_header

Ga je mee?

Vlietkinderen

Campagne Content Merk en identiteit
Uitdaging

De kinderopvang richt zich steeds meer op de ontwikkeling van kinderen en de samenwerking met basisscholen in brede kindcentra. Door een nieuwe pedagogische visie én een veranderende rol in het werkveld was het tijd om het merk opnieuw vorm te geven. Dit betekende een merkidentiteit en een nieuwe uitstraling, doorgevoerd op alle 30 locaties in Den Haag, Leidschendam en Voorburg.

Resultaat

Vanuit de merkbelofte ‘Ga je mee?’ en de kernwaarden echt, avontuur en samen hebben we een compleet nieuw merkverhaal geschreven. Dit vormde de basis voor een kleurrijke en avontuurlijke identiteit, aangevuld met duidelijke richtlijnen voor communicatie en signing. We hebben de totale identiteit van Vlietkinderen vernieuwd, van merkpersoonlijkheid tot een volledig nieuwe online presence. Dit omvatte een grondige rebranding van zowel de hoofdwebsite Vlietkinderen.nl als de arbeidsmarktsite Werken bij Vlietkinderen. Voor beide platforms ontwikkelden we een heldere contentstrategie om verschillende doelgroepen aan te spreken. Daarnaast pakten we ook de fysieke zichtbaarheid aan: alle locaties kregen een nieuwe uitstraling met een consistente signing en hebben we een sterke basis gelegd voor de toekomst van Vlietkinderen. Het resultaat? Richting en rust in de volledige communicatie.

Joan Godyla Maakt kinderboeken en organiseert hardrockfeestjes. Illustrator / Graphic designer
first employee image

Wie gingen je voor?

Bekijk alle cases