Specialistische zorg

Prodeba

Merk en identiteit
Uitdaging

Prodeba heeft zich de afgelopen 15 jaar sterk ontwikkeld. De organisatie startte met het begeleiden van kinderen en jongvolwassenen met ontwikkelingsproblematiek. Nu is Prodeba een krachtige zorgorganisatie met een breed specialistisch aanbod en eigen woonlocaties. Een belangrijke speler in de regionale zorgmarkt. Hun 15-jarig bestaan was een mooie gelegenheid voor een rebranding. Want zowel het logo als de pay-off ‘zorg op maat’ dekten niet meer de lading. Ons voortraject wees daarnaast uit dat er ook het gebied van imago een wereld te winnen was.

Resultaat

Een mooi strategisch document vol inzichten rondom markt, cliënten en medewerkers legde de basis voor een nieuw merkverhaal en de tagline ‘specialistische zorg'. De nieuwe identiteit komt voort uit de regel: 'Waar we elkaar vinden ontstaan nieuwe perspectieven'. De kleuren geven het geheel een warme, krachtige en betrokken uitstraling. De identiteit is doorgevoerd op meer dan honderd auto’s die uit het straatbeeld knallen, én uitgeleverd als stijlsheet waar ze zelf mee aan de slag kunnen. Volgende stap: passende content!

Bekijk ook onderstaande cases

Bekijk alle cases