header

Perspectief creëeren zorgt voor betekenis

Expertise human capital

Merk en identiteit Website
Uitdaging

Expertise human capital was oorspronkelijk onderdeel van Nationale Nederlanden. Vanuit die basis had de huisstijl een oranje en blauwe kleur maar niet echt een eigen identiteit. Dat was ook niet nodig, want de mensen van Expertise zijn het merk. Op een verbindende manier zetten zij zich elke dag in voor cliënten en opdrachtgevers. Nu het 20-jarig bestaan naderde was het tijd voor een rebranding die veel beter past bij het dna van de organisatie. De nieuwe website en communicatie vertelt precies waarom EHC zo’n fijne en deskundige club is.

Resultaat

Allereerst hebben we geadviseerd om EHC te veranderen in ‘Expertise’, met ‘human capital’ als descriptor daaronder. Dit zegt direct dat ‘deskundigheid’ de basis is. De belofte ‘perspectief creëren zorgt voor betekenis’ is het allerhoogste doel wat de EHC’ers nastreven. De identiteit voelt stevig en geeft speels de verschillende perspectieven weer. De website heeft een zachte landing maar ook een duidelijke structuur per doelgroep. Klaar voor de volgende 20 jaar.

Suzan van Dijk Maakt de wereld én jouw organisatie net iets mooier. Design lead
first employee image